Poprawiamy Wysoką Kadencję – wyniki ankiety

Pora ustosunkować się do Waszych uwag wskazanych w ankiecie.

Na początek wielkie dzięki dla tych, którym się chciało 🙂 W pierwszym pytaniu pytaliśmy o to gdzie nas obserwujecie. Zaskoczenia nie było – 80% ankietowanych wskazało fanpage na Facebooku, a równo po 45% – kanał YouTube i Instagram. Wystarczy spojrzeć na to, ile osób śledzi nas w danym medium, by zrozumieć, że ten wynik nie jest niczym dziwnym. Jednocześnie pokazuje, gdzie powinniśmy mocniej się pokazać i zachęcić Was do śledzenia. Znacznie ważniejsze jednak były kolejne pytania!

Co z tym blogiem?

Zacznijmy od tego, jak często czytacie nasze teksty:

I co nich sądzicie:

Czyli tragedii nie ma – prawie połowa ankietowanych czyta każdy nowy tekst i ponad połowa uważa, że teksty są spoko. Jednocześnie 50% wybiera artykuły na podstawie własnych zainteresowań, a 45% widzi w nich pole do poprawy. W kolejnych pytaniach mówiliście, o czym chcecie czytać i co powinniśmy poprawić. Wynika z nich, że najchętniej czytacie relacje z podroży (75%), teksty poświęcone sprzętowi (60%) i relacje z wydarzeń (55%). Niżej cenicie poradniki (45%) i wywiady (40%). Wygląda na to, że w tym roku trzeba zaplanować jak największą liczbę tripów! Chciałbym też przetestować kilka rowerów producentów, z którymi jeszcze nie mieliśmy styczności – trzymajcie kciuki. Relacji z wydarzeń też nie zabraknie. Pracujemy nad kolejnymi wywiadami. Poradniki będą się pojawiać sporadycznie, chociaż… no, zobaczymy 😉 Padła też propozycja, by robić testy długodystansowe różnych produktów i na zakończenie je porównywać – na przykład, która przerzutka lepiej wytrzymała trudy testu. Pomysł bardzo fajny, ale chyba nie jesteśmy odpowiednimi ludźmi do jego realizacji. Są jednak bardziej „techniczni” blogerzy i vlogerzy. Chodzą słuchy, że część z nich czasami tu zagląda, więc polecam temat ich uwadze. A co powinniśmy poprawić?

Przestań tworzyć zdania wielokrotnie złożone, bo po 2 przecinku ludzie się gubią 😀

To chyba moja ulubiona sugestia z tego pytania 😉 Hmm… łatwo nie będzie, to przyzwyczajenie zawodowe. Ale będę się starał! Poza tym wskazywaliście na więcej zdjęć i więcej treści – da się zrobić, chociaż czasami jazda jest tak absorbująca, że nie ma czasu na pstrykanie fotek. Chciałbym zainwestować w najbliższym czasie w nowy sprzęt foto, więc jakość zdjęć też powinna się poprawić. Jedna osoba zasugerowała, by jeździć na zawody i rozmawiać z zawodnikami i trenerami. Pomysł ciekawy, chociaż zamiast oglądać zawody często wolę samemu iść pojeździć. Dajcie znać, co o tym sądzicie! Więcej zastrzeżeń mieliście jednak do naszych vlogów. I wcale mnie to nie dziwi.

Wideo rządzi?

I wykres numer dwa:

Sam doskonale wiem, że wymagają dopracowania. Szczerze mówiąc dziwi mnie, że aż 45% uznało, że są spoko. I nie ma ani jednego fana „Korony Królów”? Serio? To co lubicie oglądać? Według ankiety relacje z wycieczek (85%), wydarzeń (65%) i podróży niekoniecznie rowerowych (60%). 55% interesują bike checki, a 35% chce wiedzieć, czy w łazience mamy wannę czy prysznic i czy jajecznicę robimy na boczku czy na maśle. Pojawiła się też jedna propozycja, którą chciałbym wykorzystać w jakiejś krótkiej serii filmów. Muszę tylko znaleźć eksperta chętnego do współpracy. W kwestii tego, co poprawić w większości byliście zaskakująco zgodni. Ciekawsze ujęcia, więcej dynamiki, lepszy montaż. Nad tym musimy popracować zdaniem wielu ankietowanych. Będziemy się starać! Problemy z głośnością powinny dotyczyć raczej starszych filmów. Od jakiegoś czasu wykorzystujemy mikrofon zewnętrzny i chyba jest lepiej. Co do muzyki – korzystamy z legalnej biblioteki oferowanej przez YouTube, więc wybór jest ograniczony. Staram się wybierać muzykę, która nie drażni a jednocześnie jakoś wpisuje się w dany film. Nie zawsze się udaje i na pewno nie każdy gust uda się zaspokoić.

Znikamy?

Wygląda na to, że nie:

Podsumowania słów kilka:

Postaramy się ustosunkować do Waszych sugestii w najlepszy możliwy sposób. Najbliższy czas poświęcimy na pewno na podniesienie jakości wideo i znalezienie tematów, które zaspokoją Wasze oczekiwania. W tym pierwszym przypadku na pewno trzeba będzie poczekać na efekty. Pamiętajcie też, że każdy feedback jest ważny – zawsze chętnie wysłuchamy wszelkich uwag, więc śmiało komentujcie i piszcie wiadomości!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *